معشوق من

معشوق من 

 

خط های بیقرار مورب 

اندام عاصی او را 

در طرح استوارش دنبال می کند 

معشوق من 

 

انسان ساده ای ست 

انسان ساده ای که من او را 

در سرزمین شوم عجایب 

چون آخرین نشانه یک مذهب شگفت 

پنهان نموده ام 

معشوق من 

 

همچون طبیعت 

 مفهوم ناگزیر صریحی دارد 

او با شکست من  

قانون صادقانه ی قدرت را 

تایید میکند 

او وحشیانه آزاد است 

مانند یک غریزه ی سالم 

در عمق یک جزیره ی نامسکون 

او پاک میکند 

با پاره های خیمه ی مجنون 

از کفش خود غبار بیابان را 

معشوق من 

 

همچون خداوندی در معبد نپال 

گویی از ابتدای وجودش 

 

بیگانه بوده است 

او

مردی است از قرون گذشته 

یادآور اصالت زیبایی 

او در فضای خود 

چون بوی کودکی 

پیوسته خاطرات معصومی را 

 بیدار می کند 

او مثل یک سرود خوش عامیانه است 

سرشار از خشونت و عریانی

نظرات 6 + ارسال نظر
آدرینا جمعه 9 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 04:41 ب.ظ http://adrina.blogsky.com/

چه معشوق قشنگ و پاک و ساده ای .... اما .... همان به که در خیال بماند ... بیرون از خیال به گه می کشنش

همی انسان به خیال دلخوش است و زندگی بشر خیالی بیش نیست و همانا این وبلاگ ما ما را چیز نموده هیچکس نمیتواند نظر کوفتی خود را در این خراب شده بنویسد و به زمندیم
کمک شما نیاز داریم

HAMIDREZA شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:16 ب.ظ

SALAM AZIZAM
VAGEAN KHUBE MANO BE YADE ASHARE NOEE NIMA YUSHICH MINDAZE OMIDVARAM BETOONAM HAMIN MASHOOGI BASHAM KE TOO KHIYALE SHEGARFET NAGSH BASTE

حرفها چه آسان و عمل کردن چه مشکل

بیدل شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:15 ب.ظ http://www.sonnat.blogsky.com

سلام سارا. قشنگ نوشته بودی. ادرینا راست میگه. تو همون خیال باشه بهتره. تو واقعیت به جرم محاربه به اعدام محکوم میشه. پس تو خیالت، خیلی مواظبش باش.
بازم بهم سربزن.

اونی که اعدام میشه هوسه عزیزم من میرم معتقد به ضد قانون.مرسی که بهم سر زدی

امیر حسین یکشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:36 ب.ظ

به قول مامانت نمونه بارز یک خاکبازان هستی. برو فامیلیت را عوض کن خانمی.
واقعا برای متنهای قشنگت بهت تبریک میگم.

مرسی همه ی خاکبازانها مهربون صبور زیبا و دوست داشتنی هستند من همشون رو از ته قلبم دوست دارم

حمید پنج‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 04:11 ب.ظ

با بودنت دنیای من رنگی تر از همیشست
قلب تموم آدماس از جنسی مثل شیشست
با بودنت تو گلخونه هیچ گلی کم ندارم
هیچ گلی اونجا نمی خوام وقتی تویی کنارم
با بودنت شعرای من معنای تازه دارن
گلهای اطلسی شکلی دوباره دارن
با بودنت دلم می خواد که از سینه جدا بشه
پر بکشه به سمت تو توی راه تو فدا بشه

من به هر حال که باشم به تو می اندیشم
ای سراپا همه خوبی تک و تنها به تو می اندیشم

آدرینا چهارشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:59 ق.ظ http://adrina.blogsky.com/

ملت چه واسه هم (خاکبازان ) نوشابه وا می کنن ... حالا خدا کنه رژیمی باشه یه موقع دیابت نگیرین خود شیرینیا ...

شاعر میگه خاکبازانا دوست داشتنی خاکبازانا چه زیبا حالا حالا لا لا لا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد