عشق

او می گفت 

           "باید قلب های خود را عشق بیاموزیم 

و من گفتم

"عشق غولیست که 

                     در شیشه نمی گنجد"

نظرات 4 + ارسال نظر
آدرینا سه‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:14 ب.ظ http://adrina.blogsky.com/

غول منه ... گول ...( چشمک)

نفهمیدم!

مسعود سه‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:16 ب.ظ

حکیمی آذری را گفتند : تابه حال گول خورده ای آیا؟ گفت : لا گول حیلی بزرگ است، گول ما را خواهد خورد.

شخصی بر آذری واردشد و گفت تو به مدرسه رفته ای؟ وی پاسخ داد گر من به مدرسه روم مدرسه به کجا رود؟

بابک پنج‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:47 ق.ظ http://pouls.blogsky.com

زندگی مثه یه ظرف پر از کثافته که داریم توش دست و پا می زنیم و عشق مثه یه وزنه س که به پات وصل میشه و تو رو پایین می کشونه و می برتت ته ظرف البته از این لحاظ خوبه که زودتر خلاص میشی و دیگه نیازی به دست و پا زدن نداری.
راستی خوش اومدی سارا خانم
به امید روزای بهتر برای همه

زندگی با عشق آرام است و عشق وزنه نیست بلکه تحریک سلول های مغز نسبت به زیبایی است دوست خوبم مرسی بازم بهم سر بزن

پوریا شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:04 ب.ظ

وب لاک خوبی عشق یعنی علاقه نه کفگیر و ملا قه دوستان دارم اندازه یه قابلمه من عاشق وبلاک تو هستم یه لنگه کفش تو دستم منتظر مطالب جدید تو هستم

کوچولوی مهربان از لطفت ممنون!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد