عشق بی پایان نافرجام

روزی عشق متولد شد 

 

جسمیت وجودم در دستان چیره اش تحلیل رفت 

 

زیر ضربه های خرمن کوب عشق به مانند گندمی که تازه از پوستش درآمده  

 

 

زندگی آغاز کردم  

 

 

عاشق شده بودم و احساسم این بود که 

 

دستانش نوازشگر من است حتی وقتی دورباشد 

 

روزها ادامه داشت تا اینکه ترس شکست به سراغم آمد 

 

به تنهایی نیاز داشتم برای فکر کردن 

 

بعد از مدت کوتاهی مشتاق نگاهش و هنوز بی قرار گاه و بیگاهش  

 

برگشتم 

 

نگاهش دنیایی فاصله بودو من حس کردم 

 

گمان نمی کنم گناه بی گناهی من سنگینتر از نگاه او باشد 

 

دوباره باره با نرمی از عشق گفتم آرام زمزمه کرد 

 

بهتره بری اینجوری برای خودتم بهتره  

 

نگاهش کردم بلور قلبم ترک برداشت 

 

بلندتر گفت 

 

سارا تو فکر می کنی بین ما چی بوده؟؟؟  

 

و من خیره به پرسش عجیبش هفت آسمان حیرت را سیر کردم  

 

شکست خورده بودم 

 

شکست نه برای پنهان شدن است نه بهانه ی پنهان کردن 

 

شکایتی نیست حرف شکایت که در عشق بیاید باید فاتحه ی این حکایت را خواند 

 

و او نفهمید حضورش معجزه ی من بود 

 

به راستی چه چیزی بین ما بود؟

 

نظرات 24 + ارسال نظر
آدرینا پنج‌شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:52 ق.ظ http://adrina.blogsky.com/

من قبلا هم بهت گفته بودم سارا... چیزی که سهم تو نیست نباید بهش فکرکنی. بعضی چیزا وجود دارن که تو واقعا دوسشون داری و بهشون فکر می کنی، اما نمی تونن برای تو باشن اینا شاید رنگ نصیحت داشت اما تو که میدونی من خودم این درد و کشیدم.

خاله این اون نییییییییست آخه اما آره ارست میگییییییییی

behrad پنج‌شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:53 ق.ظ

salam.vaghean chi beyne shoma bude?
har chi bude shirin bude.na??

کسی چه می دونه شایدم نبوده

بابک پنج‌شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:56 ق.ظ

عشق، ارزش نهادن ابلهانه ی یک شخص به شخص دیگر قبل از آنکه از ارزش خود اطلاعی داشته باشد، است.
شاید حق با شما باشه و از اون جایی که این پست از دید شما نوشته شده نمیشه قضاوت کرد چون قضاوت یک طرفه میشه. باید حرفای طرف مقابل رو هم شنید.

آهای طرف مقابل مگه شنیدی هان؟

دلی پنج‌شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:08 ب.ظ

افسرده ای؟؟

چی بگم خواهررررررررررر

یک مرد پنج‌شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:24 ب.ظ http://yek-mard.blogsky.com

وقتی که رابطه مون خیلی داشت به انتهاش نزدیک میشد ازش پرسیدم ؟ تو این مدت چی کار کردیم؟چه فایده داشت این بودنمون با هم؟؟
گفت :‌تو به من معجزه ی عشقو دادی. و هیچ وقت هم پشیمون نمیشم.
منم عاشقانه بوسیدمش..

واااای واقعا زیبا بود درستهههههههههه

نمیخاد پنج‌شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:08 ب.ظ

سعی کن ادما رو دوست داشته باشی
عاشقشون نشی
تا ضربه نخوری هر دفعه

کی گفته من ضربه خورم؟؟همیشه حق با برنده ها نیست دوست خوبم

هومن پنج‌شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:38 ب.ظ http://sarabejade.persianblog.ir

آفرین . شعر هات دارن به سپید نزدیک میشن اما مواظب باش که یه وقت متن ادبی نشن

این که شعر نبود آخه این یه جنون ناگهانی بود ساعت ۴ صبح

من تنها پنج‌شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:04 ب.ظ http://mane-tanha.blogsky.com

و باز تکرار کرد،
سارا!، تو فکر میکنی بین ما چی بوده؟
صدای شکستن قلبم را می شنیدم،
صدبار آرزو کردم که ای کاش باران می بارید تا اشکم را نبیند،
تا از پشت آن قلب سیاهش نبیند که دوستش دارم،
و سوال باز تکرار شد،
سارا!، تو فکر میکنی بی ...
اجازه ندادم سوالش را تمام کند،
دلم میخواست فریاد بزنم که ای نامرد!
مگر این چشم اشک بارم را نمی بینی که تنها با یاد تو آرام میگیرد،
مگر نمی بینی که شب‌ها را به یاد تو صبح میکنم،
اما انگار بغضی این اجازه را به من نمیداد،
هنوز منتظر بود،
انگار شوکه شده بود از سکوت وهم آرای من،
و من نگاهش کردم و از دل پشیمان شدم که چرا حرفش را بریدم،
به صدایش نیاز داشتم،
ای کاش باز می پرسید،
سارا! تو ...

سارا تو چی فکر میکنی آرام پرسید و برگشتم

کیان.. . پنج‌شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:16 ب.ظ http://emtedad8.blogfa.com

سلام
بسی بسیار عالی بود
مرسی از خبرت
.. .

خواهش می کنمممممممممم

محمدرضا پنج‌شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:31 ب.ظ http://golden-affliction.ir

سلام .
متاسفم بابت این اتفاق و کاملا درکت می کنم چون یه روزی هم یه دختر همین حرفو به من زد و من هم شکستم .
اما با خودم گفتم در اوج ناراحتی زندگی که به پایان نرسیده و ادامه دادم به زندگیم .
مرسی که به بلاگم سر زدی و نظر دادی .
یه کم این پست این دفعم به این موضوع هم مرتبط بود .

الهام پنج‌شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:40 ب.ظ

سلام خوبی؟
واقعا قشنگ وبلاگت

خوبم مرسی

دلی پنج‌شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:13 ب.ظ

نه جدا می گم از نظر من این یه عشق نیست به خودت نظر کن و دورو برت و با دقت ببین ببین کجایی به موقعیتت توجه کن دوست خوبم و به خودت رو بیار و خودت رو بیاب اگه این طوری پیش بری از بین میری

دلی جون جدی نگییییییر

امین پنج‌شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:46 ب.ظ http://koocholoamin.blogsky.com

خیلی قشنگ نوشتی
دلم برات سوخت......با این که پسرم ولی این پسرا همشون مثل همن
همشون نامردن

اینو خوب اومدیییییییییی

عاشق یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:26 ب.ظ

شاگردی از استاد پرسید:عشق چیست؟ استاد پاسخ داد: به گندمزار برو و پر پشت ترین خوشه را بیاور.اما هنگام عبور از گندمزار یادت باشدکه نمی توانی به عقب برگردی تا خوشه ای بچینی. شاگرد پس از مدت طولانی برگشت. استاد پرسید چه آوردی.شاگرد با حسرت گفت: هیچ! هر چه جلوتر میرفتم خوشه های پر پشتری می دیدم و به امید پیدا کردن پر پشت ترین خوشه تا انتهای گندمزار رفتم.استاد گفت: عشق یعنی همین

محمد دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 05:11 ب.ظ http://shanc.blogsky.com

سلام
بعضی وقتا یه چیزایی هست بعدش نیست
نمیشه به چیزیم گیر داد
نمیدونم تقصیر کیه
اما اونقدم بد نیست
یه تجربه میشه

بعضی وقتام چیزایی نیست در حالی که فکر ممیکنی هستااااااا

سیاوش شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:40 ب.ظ http://faryadeasheghane.blogsky.com/

سلام دوست عزیز
ممنون که به من سر زدید
از نظرتون هم ممنون
خوشحال می شم اگه بازم به من سر بزنید

با تشکر
سیاوش

حتما دوست خوبم

omid پنج‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:34 ق.ظ http://omid1138.blogfa.com

سلام
با پاسخ به (یه سئوال از همه 2) به روزم [گل]

ساناز چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:16 ق.ظ http://khise-khis.blogsky.com

به همین سادگی رفتی بی خداحافظ عزیزم
سهم تو شد روزه تازه . سهم من اشک که بریزم
به همین سادگی کم شد عمر گل بوته تو دستم
گله از تو نیست میدونم . خودم اینو از تو خواستم

به جونه ستاره هامون تو عزیز تر از چشامی
هر جا هستی خوب و خوش باش . تا ابد بغض صدامی
تو رو محض لحظه هامون نشه باورت یه وقتی
که دوست د ارم اینو بخدا گفتم به سختی

من اگه دوست نداشتم پایه غمهات نمیموندم
واست اینهمه ترانه از تهه دل نمیخوندم
اگه گفتم برو خوبم واسه این بود که میدیدم
دای آب میشی میمیری . اینو از همه شنیدم

دارم از دوریت میمیرم . تو کناره من نسوزی
از دلم نمیری عمرم . نفسامی که هنوزی
تو رو محض خیره هامون که نفس نفس خدا شد
از همون لحظه که رفتی روحم از بدن جدا شد

تو که تنها نمیمونی . منه تنها رو دعا کن
خاطراتمو نگهدار اما دستامو رها کن
دسته تو اول عشقه . بسپرش به آخرین حرف
مردی که تشنه دیدار . واسه چشمات گریه میکرد

هرمز نو پنج‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:32 ب.ظ http://hurmuz.blogsky.com/

سلام
به بهانه انتشار آلبوم خیال از محمد شهسواری ....هرمز نو را بخوانید...

سارا دوشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:13 ب.ظ http://www.adamaka.blogsky.com


سلام

لوگو زیباست

هومن چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:10 ق.ظ http://www.sarabejade.persianglog.ir

عشق یه چیز یه طرفست واینو هم باید باور کنیم که درجداییست که عشق شعله ور میشود و رشد می کند و همه چیز را می سوزاندبه قول سهراب عشق صدای فاصله هایی است که مثل نقره تمیزند



به من هم سر بزن اپ شدم

سحر دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:58 ب.ظ

تو پاسخ یکی از نظرها نوشته بودی این یه جنون ناگهانی بوده
فکر میکردم جنون قشنگ نیست ولی اشتباه بود یا حداقل این جنون خیلی زیبا بود

خشایار سه‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:19 ب.ظ

هزار...
صدو بیست هزار...
نه خیلی بیشتر از اینها...
هرچه قدرفکرمیکنم
بیشتراز اینها می شود
برای بهترین بودنت دلیل اورد!

دنیای یک نفر به وسعت قلبش است

بابک خرم دین شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:32 ب.ظ http://www.ashtaad.persianblog.ir

درود:
من در وبلاگم درباره آزادی انتخاب در دین زرتشت و جبر در برخی ادیان دیگر نوشتم لطفا" اون مطالب رو بخونین و بگین که به نظر شما کدام اعتقاد درست است
با تشکر

salam dooste khobam ba tashakor az davatet man matalebeto khondam va hamchenin man ta behal ketabaye moghadase adyane mokhtalefo motalee kardam be nazaram dar dine zartosht va ketabe moghadase anha zafi vojod darad va on adame tavajoh be mojazate sahih va hamchenin dar ketabe moghadase masihian yeki az eshkalate kochak ahkame mavaghe adate mahaneye zanhast ke be mavarede behdashti dar in zamine tavajoh nashode vali dar har hal ketabe sonatie ma ziba va ghabele ehteram ast eslam ro ham bayad beshnasim eslam chizi nist ke yek ghatel ya jenayatkarane mofsed be ma shenasandand

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد